" />

Categorieën

Wie bezorgt mijn bestelling?

De bestellingen bij KubusWonen.nl worden op 2 manieren bezorgd: per post of door onze eigen Bezorgdienst. Kubus Wonen heeft een eigen bezorgdienst, hierdoor kunnen wij u bestelling met alle zorg en nauwkeurigheid bij u thuis bezorgen. 

Gratis bezorging door KubusWonen.nl

Afhankelijk van het aankoopbedrag en het artikel bezorgen wij gratis door heel Nederland. Wij nemen contact met u op voor het maken van een bezorg afspraak door onze bezorgdienst. We streven ernaar om uw bestelling binnen de aangegeven leveringstermijn bij u thuis te bezorgen. Een groot deel van de verzendingen hebben we dan ook in eigen beheer. Wij doen ons uiterste best om samen met u een geschikte leverdatum in te plannen.

Boven € 999,- gratis levering.
€ 750,- tot € 998,- komen er € 50,- bezorgkosten bij.
€ 499,- tot € 749,- komen er € 75,- bezorgkosten bij.
€ 000,- tot € 499,- komen er € 100,- bezorgkosten bij.


Eetkamerstoelen, woonaccessoires en kleinmeubels worden gratis verzonden via postbedrijf of door onze eigen bezorgdienst.

Per post

Als uw bestelling per post verstuurd word ontvangt u per e-mail een Track & Trace e-mail van KubusWonen.nl In de Track & Trace e-mail staat een URL (internetadres) van het postorderbedrijf waar u de code kan invullen voor het volgen van uw pakket. 
  

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

KubusWonen.nl streeft ernaar om uw bestelling binnen het aangegeven leveringstermijn bij u thuis te bezorgen. Levertijden zijn verschillend per artikel. Bij elk artikel staat aangegeven wat de desbetreffende levertijd is. 
 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

KubusWonen.nl heeft een vestiging in Culemborg waar onze showroom en magazijn is gevestigd. Indien uw artikelen van uw bestelling binnen zijn gekomen in ons magazijn, neemt één van onze medewerkers van Kubus Wonen contact met u op voor het maken van een afhaalafspraak.
 

Wat gebeurt er als verschillende artikelen een verschillende levertijd hebben?

Bij KubusWonen.nl kan het voor komen dat de verschillende artikelen in uw winkelwagen verschillende levertijden hebben. Dit betekent dat u rekening moet houden met de levertijd die het langst duurt. Kubus Wonen werkt niet met het uitleveren van een bestelling in delen. 
 

Wat moet ik doen als ik een verkeerd afleveradres heb doorgegeven?

Mocht je per ongeluk een incorrect afleveradres ingevoerd hebben, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Zolang de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij kosteloos u afleveradres aanpassen. Mocht het pakket verzonden zijn per post en indien wij dit retour krijgen dan wordt het aankoopbedrag minus de verzendkosten binnen 7 werkdagen terug naar u overgeboekt en kunt u een nieuwe bestelling plaatsen met het correcte adres.
 

Retourneren

Je mag je aankopen kosteloos aanmelden voor retour binnen 14 dagenna ontvangst, Natuurlijk alleen als het product terug wordt gestuurd in dezelfde staat is als bij de levering.

Zorg ervoor dat de producten binnen 14 dagen na het aanmelden van de retour zijn teruggestuurd.

Wij betalen het gehele bedrag (inclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk, echter hebben wij wel het recht om te wachten met de betaling totdat wij het artikel hebben ontvangen.

Hoe meld ik mijn retour aan?

Klik op het artikel dat je wilt retourneren.

Volg de instructies.

  • PostNL / MyParcel: bij het retourneren van standaardpakketten verzonden door PostNL en MyParcel kan je dit eenvoudig naar een PostNL punt brengen en de barcode laten scannen die je op je telefoon krijgt na het aanmelden van de retour, vervolgens ontvang je een verzendbewijs. Het is altijd handig om deze te bewaren.
  • Kubus Wonen bezorgservice: Na het aanmelden van je retour nemen wij contact met je op om het artikel gratis bij je op te komen halen. Let wel op, dit geldt alleen voor artikelen die al door onze bezorgservice geleverd zijn. Een PostNL levering kan niet retour worden afgehaald door Kubus Wonen bezorgservice.
  • Showroom: Wil je een artikel zelf afleveren in onze showroom als retour? Dat kan! Meld deze dan wel even van te voren aan.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Wij hanteren de volgende voorwaarden bij het controleren en ontvangen van retours.
  • Je mag je aankopen kosteloos binnen 14 dagen na ontvangst zonder voorafgaande aanmelding retourneren.
  • Verstuur de producten die retour zijn aangemeld met alle inhoud compleet. Bij missende onderdelen kan de retour worden afgewezen.
  • Voor eventuele beschadigingen en waardevermindering die is ontstaan bij het product kunnen wij kosten in rekening brengen.
  • Zorg dat het artikel net zo verpakt is als geleverd. Beschadigingen door gebrek aan bescherming/verpakking kunnen wij kosten voor in rekening brengen.
  • De herroepingstermijn vervalt 14 dagen nadat het product fysiek geleverd is (bij jou of iemand die de bestelling voor je aanneemt of aan heeft genomen).
  • Na het aanmelden van je retour ontvang je van ons een verzendlabel. Deze moet zichtbaar geplakt worden op de doos.
  • Het ruilen van artikelen is helaas niet mogelijk.
Wilt u op de hoogte blijven van onze acties en nieuwe modellen? Vul dan uw e-mail adres in.